Інтерактивні методи навчання на уроках
математики.
Інтерактивні методи навчання на уроках математики сприяють ефективному розвитку в кожної особи математичних здібностей, розвитку логічного мислення, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки як на уроках математики , так і вжитті; розвитку здатності цінувати знання та вміння користуватися ними, усвідомленню особистої відповідальності та вмінню об'єднуватися з іншими членами колективу класу задля розв'язання спільної проблеми, розвитку здатності визначати і поважати цінності іншої людини, формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи, взаєморозуміння та взаємоповаги до кожного індивіда, вихованню толерантності, співчуття, доброзичливості та піклування, почуття солідарності й рівності, формуванню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і прав поведінки.
Інтерактивні методи навчання на уроках математики сприяють ефективному розвитку в кожної особи математичних здібностей, розвитку логічного мислення, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки як на уроках математики , так і вжитті; розвитку здатності цінувати знання та вміння користуватися ними, усвідомленню особистої відповідальності та вмінню об'єднуватися з іншими членами колективу класу задля розв'язання спільної проблеми, розвитку здатності визначати і поважати цінності іншої людини, формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи, взаєморозуміння та взаємоповаги до кожного індивіда, вихованню толерантності, співчуття, доброзичливості та піклування, почуття солідарності й рівності, формуванню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і прав поведінки.
В умовах інтерактивного навчання на уроках
математики забезпечується формування таких інтелектуальних умінь, як аналіз,
порівняння, виділення головного, а також критичне мислення та здатність
приймати відповідні рішення.
У результаті застосування інтерактивних
технологій на уроках в учнів розвиваються й удосконалюються процеси сприйняття:
пам'ять, увага, уява, виявляються такі мислитель ні операції як аналіз і
синтез, абстракція й узагальнення, формуються воля й характер. При використанні
різноманітних видів творчої діяльності на уроках в учнів розвиваються
математичні здібності та проявляється інтерес до предмета. Велика кількість
різноманітних і доступних учням видів робіт , включених у зміст завдань, де
застосовуються інтерактивні технології , дає поживу для розуму, розвиває уяву,
спостережливість, розширює кругозір, знайомить з важливими елементами
професійної діяльності, впливає на формування стійких пізнавальних інтересів, а
в майбутньому - і на вибір роду занять , пов'язаних з математикою.
Під час активного навчання учень ,
аналізуючи творче завдання, визначає потрібні для його виконання операції,
послідовність дії, порівнює та визначає спільне
й відмінне в способах реалізації аналогічних завдань, узагальнює способи його виконання. На основі таких
мислительських дій розвивається інтелектуальна сфера особистості. Крім
того у процесі виконання навчальних дій
учням доводиться робити певні розрахунки. Вони навчаються використовувати
знання з інших предметів (тобто здійснюються між предметні зв'язки), мова
школярів збагачується новими словами, термінами, що позитивно впливає на
розумовий розвиток особистості.
Інтерактивні вправи на уроках математики
зорієнтовані на
- розвиток
мислення школярів, певної самостійності думок, спонукають учнів до
висловлення своєї думки, стимулюють вироблення творчо ставлення до будь-яких
висновків, правил Такі інтерактивні
вправи як „Робота в парах”, „Робота в групах”, „Пошук інформації”, спрямовані на самостійне осмислення матеріалу,
заставляють замислитися „Чи справді це так?”, дослідити факти, проаналізувати
алгоритм розв'язків, розуміти їх суть, перевірити і себе і свого товариша,
знайти помилку.І
в цілому, інтерактивне навчання є однією з найбільш гнучких форм включення
кожного учня в роботу, забезпечує перехід від простих до складних завдань,
вчить використовувати не готові знання, а здобувати їх з власного досвіду, що
веде до розвитку мислення-творчого і діалектичного. Новітні підходи до
організації навчання роблять навчально-виховний процес різноманітним, цікавим,
а найкориснішим у такому навчанні є те , що математика починає подобатись.
Немає коментарів:
Дописати коментар